CAMPIONAT D’ESPANYA DE REM CAET, JUVENIL I U23

Banyoles va se ser seu els passats dies del 19 al 21 de Juny del Campionat d’Espanya de Rem en les seves categories cadet, juvenil i sots23.

Van ser 3 jornades plenes d’esforç i dedicació on els nostres esportistes van donar el seu bo i millor de tot el treballat durant la temporada.

Després de les 3 jornades de competició els resultats obtinguts han estat els següents:

2-CM: Enric Fuster-Miquel Ferrando – 2a Posició

2-S23M: Pau Mañé-Alejandro Álvarez – 2a Posició

4xS23F: Blanca Álvarez-(CNA) – 4a Posició

1xCM: Guillem Huertas – 7a Posició

2-JF: Júlia Tomàs (CNA)-Blanca Álvarez – 7a Posició

1xS23M: Adrià Veciana – 10a Posició

2xCM: Joel Torres-Marc Mañé – 14a Posició

1xCM: Oriol Pasalamar – 30a Posició

Amb aquesta competició, la més important del calendari nacional, els nostres esportistes acomiaden la temporada de rem olímpic; a excepció del Pau Mañé a qui els seus resultats i progressió durant la temporada l’han fet ser convocat amb la selecció espanyola U23 a la concentració a Sevilla on es definiran els bots que ens representaran al Campionat Mundial i a l’Europeu U23.

A tots els nostres esportistes, tècnics i familiars, les nostres més sinceres felicitacions!