Acord de la Junta Directiva 20 de maig de 2020

Acord Junta

CATALÀ

Benvolguts socis i sòcies,

Us informem que en la reunió de la Junta Directiva de l’entitat celebrada el dia 20 de maig de 2020, es van aprovar els següents acords:

A partir del proper 01/06/2020 es canvien les condicions de pagament de la quota d’entrada, detallant:

1. Que la quota d’entrada és de 1.024,10€ per totes les persones que vulguin ser socis de número del Club.
2. El pagament d’entrada serà prorratejat en 3 anys, pagant un 25% en el moment de la inscripció.
3. Les persones que entrin a formar part d’un equip de competició d’alguna de les seccions del Club podran prorratejar la totalitat de la quota d’entrada, prèvia validació del delegat de la secció.
4. Els socis juvenils que passen de categories inferiors a soci de número quedaran exempts del pagament de la quota d’entrada.
5. Els socis esportius que passen a soci de número quedaran exempts del pagament de la quota d’entrada prèvia validació del delegat de la seva secció.


CASTELLANO

Estimados socios y socias,

Os informamos que en la reunión de la Junta Directiva de la entidad celebrada el día 20 de mayo de 2020, se aprobaron los siguientes acuerdos:

A partir del próximo 01/06/2020 se cambian las condiciones de pago de la cuota de entrada, detallando:

1. Que la cuota de entrada es de 1.024,10€ por todas las personas que quieran ser socios de número del Club.
2. El pago de entrada será prorrateado en 3 años, pagando un 25% en el momento de la inscripción.
3. Las personas que entren a formar parte de un equipo de competición de alguna de las secciones del Club podrán prorratear la totalidad de la cuota de entrada, previa validación del delegado de la sección.
4. Los socios juveniles que pasen de categorías inferiores a socio de número quedarán exentos del pago de la cuota de entrada.
5. Los socios deportivos que pasen a socio de número quedarán exentos del pago de la cuota de entrada previa validación del delegado de su sección.