Un total de 10 medalles d’or, 5 de plata i 4 de bronze fan proclamar al Reial Club Nàutic de Tarragona millor club de Catalunya 2021 en la modalitat de rem de mar al Campionat que va organitzar-se el passat cap de setmana a la seu del RCNT.
Arribats de 9 clubs catalans diferents, els 132 participants de categories cadet, juvenil, sènior i màster van pujar a sobre dels C1x (solos), C2x (dobles) i C4x (quatres) per tal de recórrer els 3000 o 6000 metres de la competició.
Medalles d’or:
- C1XABM: Marc Franquet
- C2XJM: Jordi Mañé – Llàtzer Bonet
- C2XCM: Pau Mañé – Adrià Veciana
- C4XCF: Anna Gil – Aina Estebanell – Maria Lopez – Bet Sentís. TIM: Eduard Torner
- C2XVF: Lourdes Torrell – Andrea Mazzanti
- C2XCF: Yasmin Varela – Judith Trilla
- C1XVM: Genaro Pérez
- C4XVF: Glòria Queralt – Lourdes Torrell – Andrea Mazzanti – Coia Vilallonga. TIM: Eduard Torner
- C2XABM: Gerard Andreu – Marc Franquet
- C2XMMIX: Coia Vilallonga – Genaro Pérez
Medalles d’argent:
- C4XVM: Albert Mañé – Carlos Segarra – Josep Franquet – Tito Guinovart. TIM: Javi Mañas
- C2XCM: Victor Mallafré – Alejandro Alvarez
- C4XABM: Gerard Suñé – Jan Sentís – Jordi Acosta – Eric Centelles. TIM: Javi Mañas
- C2XVF: Merche Maurin – Maria Targa
- C2XABMIX: Marina Lorente – Adrià Alvarado
Medalles de bronze:
- C2XVM: Jimmy Martorell – Siscu Fernandez
- C4XABM: Martí Roig – Dídac Bru – David Benet – David Lorente. TIM: Eduard Torner
- C4XVF: Encarna Baena – Sònia Mariné – Rosa León – Amaya Ciarrusta. TIM: Javi Mañas
- 2XMMIX: Merche Maurin – David Sanjose
Van acompanyar a l’acte de premiació el president de la Federació Catalana de Rem, el Sr. Francisco Paz, la representant territorial de l’esport a Tarragona, la Sra. Carmina Blay, la consellera d’Esports i Relacions amb Associacions i Entitats Ciutadanes, la Sra. María José López i la directora de Port Ciutat i Servei d’Atenció al Client del Port de Tarragona, la Sra. Montse Adan, així com la de la presidenta del Reial Club Nàutic de Tarragona, la Sra. Andrea Mazzanti.