Comunicat del Reial Club Nàutic de Tarragona

CATALÀ

Tarragona, 8 de Maig de 2020

Benvolguts socis i benvolgudes sòcies,

Ens adrecem a vosaltres per tal d’informar-vos de l’afectació que molt probablement tindrà al nostre Club la Fase 1 de la desescalada decretada pel govern de l’Estat.

En aquesta fase es preveu que es permeti la pràctica de l’esport en les instal·lacions esportives sense contacte i a l’aire lliure, de forma individual, sempre amb reserva prèvia i amb un seguit de mesures de seguretat i higiene determinades.

Tant la Secretaria General de l’Esport com les federacions que ens pertoquen i el Club entenem que en aquesta fase ja es podrà sortir a remar o navegar en embarcacions individuals, jugar a pàdel, fer exercici en bici estàtica o remergòmetre, entre d’altres activitats a l’aire lliure.

Per tot això us farem arribar els protocols en els que se us explicarà el que es pot i el que no es pot fer al Club, i de quina manera hem d’actuar durant aquesta fase per tal de seguir les recomanacions sanitàries i no posar en risc els socis ni els treballadors.

Aquest document us serà enviat tan bon punt les autoritats competents declarin el dia d’entrada en la fase 1 a la ciutat de Tarragona i serà revisat setmanalment per tal d’adaptar-lo a les indicacions sanitàries i de funcionament que sorgeixin.

UN DELS REQUISITS DE LA FASE 1 PER A LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES ÉS L’ACCÉS ÚNICAMENT MITJANÇANT CITA PRÈVIA.

PER AIXÒ ÉS NECESSARI QUE ESTIGUEU DONATS D’ALTA A LA NOVA APLICACIÓ GPA DEL CLUB “MI CLUB ONLINE”.

AQUESTA APLICACIÓ US PERMETRÀ RESERVAR PLAÇA A LES DIFERENTS ACTIVITATS QUE EL CLUB OFERIRÀ.

TROBAREU TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE L’APLICACIÓ A http://rcntarragona.org/gpa/

En cas de tenir qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l’atenció al soci del Club que us atendran per telèfon en horari d’oficina o enviant un e-mail a info@rcntarragona.org.

Desitgem que tots vosaltres estigueu bé de salut i celebrem que a poc a poc el Club retorni a la normalitat i tornem a gaudir del Reial Club Nàutic de Tarragona.


CASTELLANO

Tarragona, 8 de Mayo de 2020

Estimados socios y socias,

Nos dirigimos a todos vosotros para informaros sobre el alcance que muy probablemente tendrá en nuestro Club la Fase 1 de la desescalada decretada por el gobierno del Estado.

En esta fase se prevé que se permita la práctica del deporte en instalaciones deportivas sin contacto al aire libre, de forma individual, siempre con reserva previa y con una serie de medidas de seguridad e higiene determinadas.

Tanto la Secretaría General del Deporte como las federaciones que nos corresponden y el Club, entendemos que en esta fase ya se podrá salir a remar o navegar en embarcaciones individuales, jugar a pádel, hacer ejercicio en bici estática o remoergómetro, entre otras actividades al aire libre.

Por todo ello os haremos llegar los protocolos en los que se os explicará lo que se puede y lo que no se puede hacer en el Club, y de qué manera debemos actuar durante esta fase para seguir las recomendaciones sanitarias y no poner en riesgo a socios ni a trabajadores.

Este documento os será enviado una vez que las autoridades competentes declaren el día de entrada en la fase 1 en la ciudad de Tarragona y será revisado semanalmente con el fin de adaptarlo a las indicaciones sanitarias y de funcionamiento que surjan.

UNO DE LOS REQUISITOS DE LA FASE 1 PARA LAS INSTALACIONES DEPORTIVAS ES EL ACCESO SOLAMENTE MEDIANTE CITA PREVIA.

POR ESO ES NECESARIO QUE ESTÉIS DADOS DE ALTA EN LA NUEVA APLICACIÓN GPA DEL CLUB “MI CLUB ONLINE”.

ESTA APLICACIÓN OS PERMITIRÁ RESERVAR PLAZA PARA LAS DIFERENTES ACTIVIDADES QUE EL CLUB OFRECERÁ.

ENCONTRARÉIS TODA LA INFORMACIÓN SOBRE LA APLICACIÓN EN http://rcntarragona.org/gpa/

En caso de tener cualquier duda podéis poneros en contacto con la atención al socio del Club. Os atenderán por teléfono en horario de oficina, o si lo preferís, podéis enviar un e-mail a  info@rcntarragona.org.

Deseamos que todos vosotros estéis bien de salud y celebramos que poco a poco el Club retome su actividad y podamos volver a disfrutar del Real Club Náutico de Tarragona.